Een eerste kennismaking

29 juli 2019 - Hongkong, Hongkong

Na ons wat opgefrist te hebben konden we er eindelijk op uit. We gaan Hong Kong bekijken. Uiteraard eerst even langs de Starbucks...

Startbucks!Toen we de cappucino's en de Iced Latte Macha Tea met tofu pudding gescoord hadden (die laatste was niet zo lekker, de cappucino's wel), gingen we een blokje om. Bij ons hotel kan je links en rechts. Wij gingen links en kwamen al gauw in een stereotyp stukje China terecht.

Andere kant van Hong KongLet maar op rommelig het er uit ziet net boven straat niveau. En dit zagen we eigenlijk overal: het ziet er leuk uit tot je wat beter kijkt.

Op de markt Overal waren stalletjes tussen de normale winkels door. Hier heb je wat kleding.

Redelijk rustige winkelstraatEen typische winkelstraat maar redelijk leeg... lekker rustig. Dat bleef dus niet zo.

De verplichte eenden...Wat is een chinese winkelstraat zonder de obligate eenden?

Straat in Hong Kong. Mooie gebouwen!En weer zo'n mooi voorbeeld van een straat die, als je iets hoger kijkt, toch wat rommelig aandoet.

Diana blij in Hong Kong

Emma blij in Hong KongTja.. hier hoef ik niets bij te zetten! We hebben het naar ons zin dus!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl